vrijdag 26 augustus 2011

strijken


Telefoontje van pap: "ik heb - geloof ik - de hele dag gestreken, ben 't gevoel voor tijd een beetje kwijt .... moet ik nog iets doen vanavond of moet ik nog ergens naar toe?" Ik kan 'm geruststellen, hij heeft 'n vrije avond. "Dus dan kan ik nu naar bed?" Oeps, dat moet hij niet doen, 't is net half 7 geweest ... Hij is weer vaker in de war en zijn tijdsbesef is daardoor ook weer 'n stuk minder goed dan voorheen ... "Wanneer komt, hoe heet ze nog eens .... mijn vriendinnetje, terug van vakantie?" Dat is morgenavond heel laat pas. "Oké, welterusten dan maar ....." 

8 opmerkingen:

  1. Er is iets vreemds met dit berichtje. Ik kan het niet aanklikken via Google Reader en moest via het logje van gisteren hiernaartoe.
    Enig idee hoe dat komt?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het lukte mij via dashboard ook al niet. Kreeg telkens mijn eigen dashboard. Via jouw blognaam ging het wel. Bloggerspook hits again.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik ook, dat was in het begin met het vorige berichtje ook al. Maar dat was later weer goed. ????? Vreemd.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Jeetje, 't spoken gaat dus echt weer beginnen :-(

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Nou best geemancipeerd toch, zo'n strijkende man! Die van mij doet dat echt niet... ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Weetje dat ik elke keer ook weer ontroerd ben door je posten, deze is als je er goed over nadenkt zo lief.

    Fijn weekend Inge
    Liefs
    Tanja

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Strijken, je moet wel als je partner er niet meer is, of het niet meer kan. Veel mannen in die leeftijd doen huishoudelijk werk, en waarom niet? Mijn advies: laat hem zo veel mogelijk zelf doen, en waardeer het. Het houdt hem fit en streelt zijn ego (zeker belangrijk bij Alzheimer!?.

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk, een reactie! Anoniem reageren (d.w.z. zonder account) kan, maar ik vind het wel zo netjes als je toch een naam vermeldt. Groetjes, Inge