vrijdag 12 augustus 2011

tegenstrijdige uitspraken

"Ik zie nooit iemand" versus "ik zie zoveel mensen",
"Ik ben al in geen tijden meer in de stad geweest" versus "gezellig hier hè? Hier kom ik best vaak", 
"Mijn vriendin? Al in geen maanden meer gezien" versus "ik ga zometeen weer even bij haar langs"
"Ik moet meer gaan bewegen" versus "nee, daar heb ik nu geen zin in"
"Nee, ik hoef niet naar de wc" versus "ik moet NU plassen ..."
"Ik heb geen rooie cent" versus "ik heb genoeg geld want ik geef niets uit"
"Ik eet helemaal niet veel/vaak" versus "jeetje, er zit niets meer in de koelkast"
"L.? Die ken ik niet" versus "L.? Oh, die komt een paar keer per week"
"Ik eet nooit zoet" en lepelt vervolgens 't bakje slagroom bij de koffie helemaal leeg en eet en passant ook mijn koekje op.
"Gras maaien? Iedere week!" ... 't gras staat wel bijna kniehoog ....
"Ik drink geen wijn/bier meer" versus "Ik wil nu een wijntje en laat me niet betuttelen ...."

Ik geloof dat ik weer aan vakantie toe ben .............. (en da's geen uitspraak van pap maar van mij ... )

8 opmerkingen:

  1. Ik kan me voorstellen dat je zo nu en dan tegen de muren opvliegt.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ....en op vakantie ontsnap je ook niet aan verontrustende telefoontjes....
    Sterkte!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik heb vaker gezegd dat ik veel aan je moet denken. Jij met die constante zorg en ik een beetje spelevaren. Ik zou je graag een dagje meenemen naar Antwerpen.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat kan ik me best voorstellen, dat je weer aan vakantie toe bent. Morgen staat het er misschien weer beter voor. Maar het blijft een hele zware taak.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een dipje... logisch toch ook.
    Doe zelf even een stapje terug, even iets voor jezelf... helpt mij ook. Ben ook een beetje dippig op 't moment.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ja Inge zo af en toe kan ik me zo goed voorstellen dat je zo moe wordt en bent.

    Pas je ook goed op jezelf, niet vergeten hoor

    Sterkte meis!

    Liefs
    Tanja

    BeantwoordenVerwijderen
  7. In ieder geval kan je je hart luchten via je blog en leven veel lezers met je mee .. misschien helpt het een ietsiepietsie,
    groet, Angelika

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Oh gelukkig je bent toch gewoon mens...

    Lieve Inge,
    Is het heel gek dat je er af en toe hor-en-dol van word.
    Hoeveel je ook om je vader geeft het is een hele zorg en taak die eigenlijk 24/7 aan de orde is en doorgaat.
    Misschien iemand anders die het een dag of 2 van je over kan nemen zodat je even alleen aan jezelf kan en moet denken en op kan laden?

    Ik heb zoveel bewondering voor je, maar ben bijna blij dat je toch gewoon mens beent en ik dus niet d eenige ben die er af en toe even niet meer tegen kan...

    Denk aan jezelf meisje, blijf staan.
    Dikke {{{{{knuffel}}}}} voor jou!
    Liefs,

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk, een reactie! Anoniem reageren (d.w.z. zonder account) kan, maar ik vind het wel zo netjes als je toch een naam vermeldt. Groetjes, Inge