woensdag 17 augustus 2011

Welkom!

Welkom Hans, als 45ste volger op mijn blog. Hans schrijft een blog over zijn vrouw Riet, Riet heeft Alzheimer:


MET EEN ARM OM JE SCHOUDER SCHIJNT DE ZON PAS ECHT, 
AANDACHT IS GEEN LUXE MAAR EEN MENSENRECHT. 
Sinds zich enige jaren terug bij mijn lieve vrouw Riet de ziekte van Alzheimer openbaarde, ben ik vrijwel dagelijks in de weer om haar de haar nog resterende jaren zo aangenaam mogelijk te maken. Kijk op www.volg-riet.blogspot.com voor het hele verhaal.

4 opmerkingen:

  1. Heb meegelezen bij Hans. Dank je wel voor de tip.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Inge ,ik heb ook bij Hans gelezen en voor mij is het fijn om te lezen hoe andere mensen het ziekte proces ervaren .
    Mijn vader heeft ook altzheimer .
    Sinds 2 jaar ongeveer is er Altzheimer vastgesteld voorheen en nu reist er nog weleens de vraag is het de Altzheimer of denkt of doet hij bepaalde dingen uit zichzelf .

    Groetjes Mariska

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Bedankt voor de link. Ik ga daar ook even lezen.

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk, een reactie! Anoniem reageren (d.w.z. zonder account) kan, maar ik vind het wel zo netjes als je toch een naam vermeldt. Groetjes, Inge