donderdag 18 augustus 2011

zoekwoorden (2)

Naar aanleiding van mijn bericht over zoekwoorden nog eens gekeken hoe 't mogelijk is dat met de meest vreemdsoortige woordcombinaties toch iemand op mijn blog terecht komt. En wat blijkt? Hoofdschuldige ben ik toch vaak zelf .... Door bijvoorbeeld 'n afbeelding van 't internet te halen is er namelijk een verbinding of link tussen die afbeelding en de blog ... Zie dit bericht, behorende bij de zoekwoorden 'beterschap wensen' en 'afbeelding van harte beterschap'. De combinatie 'jumbo nasi' komt door de afbeelding van een kant-en-klare maaltijd (juist ja, van die supermarktketen) boven een bericht over eten. 'Alles gaat kapot' is de titel van een blogbericht en zo kan ik nog wel even doorgaan ;-) Oh ja, 'toneelgordijnen' staat ook bij 't lijstje met zoekwoorden ... Sommige combinaties kan ik niet plaatsen, maar 't blijft leuk!

Nog een mededeling van huishoudelijke aard:
Yep, ik ben jarig vandaag ;-) De komende dagen ben ik er eventjes tussen uit .... lekker genieten in Zeeland!

18 opmerkingen:

  1. Weten we dat ook weer :-)
    Enne van harte hieperdepiep !!!! Lekker GENIETEN in Zeeland.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hé jarig vandaag! Hierdepiep hoera!!! Geniet van je daagjes in Zeeland!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een dikke proficiat, Sara. Ga lekker uitwaaien en laat je verwennen.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Van harte gefeliciteerd! ik ontdek
    juist dat we even oud zijn :)
    liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mijlpaal-leeftijd!
    Van harte gefeliciteerd, Inge!
    Zelf ben ik ook op een mijlpaal-leeftijd, maar dan 10 lentes jonger.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hieperdepiep hoera!! Van harte gefeliciteerd!!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Gefeliciteerd! En ga zo door met je berichten, want ze zijn het waard gelezen te worden.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Van harte gefeliciteerd ingst (dat is wat ik moet intikken als woordverificatie, grappig toch?)
    Zeeland en het zoute water is heerlijk met mooi weer en dat wordt het dit weekend. Geniet van die welverdiende dagen!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Van harte gefeliciteerd Inge, welcome to the club!
    Geniet van Zeeland en de rust.

    Hartelijke groet,
    Angelika

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Van Harte met deze mijlpaal Inge!!!! Heel veel plezier in Zeeland.
    Groetjes,
    Marion

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Van harte gefeliciteerd met je verjaardag. Have fun in Zeeland. Ik zal voor je duimen dat het mooi weer wordt.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Gefeliciteerd! Lekker genieten in Zeeland, hoor!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. ♪♫♪ Lang zal ze leven...
    Hele fijne verjaardag en geniet ervan in Zeeland!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Sara-Inge,

    Gefeliciteerd!
    Heel fijn weekend aan zee ;-)
    En met dat weer komt het geloof ik best wel goed.
    Fijne verjaardag!

    Liefs,

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Nooit bij stil gestaan, dat zo'n afbeelding nog wat meebrengt ..
    Gefeliciteerd, en fijne dagen gewenst.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Beter laat dan nooit nog een hele fijner verjaardag !!!

    groetjes Mariska

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Van harte gefeliciteerd! ( een bietje te laat maar niet minder gemeend..!)

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk, een reactie! Anoniem reageren (d.w.z. zonder account) kan, maar ik vind het wel zo netjes als je toch een naam vermeldt. Groetjes, Inge