dinsdag 16 augustus 2011

zoekwoorden en humor

Even gewoon iets anders ... Voor 'n blogger is 't leuk om te kijken waar zijn of haar lezers vandaan komen, via welke site ze op de blog uitkomen en hoe vaak de blog bezocht is op een dag/week/maand bijvoorbeeld. Grappig is om te kijken hoe iemand op 'n blog uitkomt, dus met welke zoekwoorden. Meestal tikt men iets in wat Alzheimer gerelateerd is, en dan is 't logisch dat deze blog 'n resultaat van 't zoeken is. Maar er zitten een paar vreemde uitschieters bij: 

  • grappige wc mat
  • schone automobielen foto's
  • twee vliegen in een klap (hé, toevallig ook de titel van 'n blogbericht ;-) )
  • wc mat groot
  • spek ei
  • beterschap wensen
  • moederdag
  • jumbo nasi
  • alles gaat kapot
  • afbeelding van harte beterschap
Bovenstaande zijn zoekwoorden waarmee je dus daadwerkelijk op deze blog kunt uitkomen ........
Ik ben heel blij met alle reacties op mijn blog, of ze nu direct als reactie onder de berichten gegeven worden, per e-mail of persoonlijk. 'n Tijdje heb ik geprobeerd om ook op reacties te reageren, maar ik merk dat dat toch wel tijd kost ... Ik reageer dus niet (meer), maar dat wil niet zeggen dat ik ze niet heb gelezen: ik lees echt alles! Soms kom ik dan in een volgend bericht terug op gegeven reacties, lijkt me ook makkelijker voor degenen die hebben gereageerd: dan hoeven zij niet meer 'terug' te gaan naar een ouder bericht om te kijken of er een reactie op hun reactie is gekomen ;-) E-mail schrijvers krijgen meestal wèl bericht van me terug. Zo, dat waren de punten van huishoudelijke aard ...

13 opmerkingen:

  1. Ik vraag me af hoe een 'afbeelding van harte beterschap' er uitziet? :)

    Jumbo nasi? Die hebben we gisteren gegeten. Tenminste: zelf gemaakt, maar een jumbo hoeveelheid ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hahaha, ja grappige dingen soms bij mij ook! Dat is ook de reden waarom ik één van mijn berichten Sport heb genoemd en niet T.o.u.r dF! Ik wou het die arme googlaars niet aandoen op mijn blog terecht te komen. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Voor jouw blog is het goed dat je gevonden wordt, omdat het onderwerp interessant is.
    Ik word liever niet gevonden, ik gebruik (haast) altijd andere namen en nooit de naam van ons dorp.
    Omdat m'n kinderen en m'n zus wel meelezen noem ik altijd wel de andere plaatsnamen.

    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  4. De wc mat is verreweg het populairst. ;o)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mijn 'buit' van vandaag:

    -decoratie sidetable buiten
    -ben bondi rescue
    -bloemetjes ijs
    -bondi rescue
    -bondi rescue season 6 net 5
    -eiffeltoren sleutelhangers
    -grrrr
    -heeft een fiets van rechts voorrang
    -hibiscus snoeien
    -ideeën voor schilderij bloemen

    .....en nu komen al die Bondi Rescue fans ook op jouw blog terecht, omdat er 'tig' keer Bondi Rescue in deze reactie staat....lol...

    Enneh....piekeren gebeurt bij mij meestal als ik te vroeg wakker wordt, zeg rond 5 uur. Val ik echt niet meer in slaap door het gemaal in mijn hoofd.......

    Groetjes,
    Marion

    ps. dochter doet alsof het haar niet uitmaakt dat ze helemaal naar Hoofddorp moet. Ik lijk veel zenuwachtiger......

    BeantwoordenVerwijderen
  6. P.S. Ik heb nog even gecheckt. "Strokes of genius" stond erbij.... en dan op mijn blog terecht komen. Hahahaha!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ja, leuk is dat Inge. Bij mij is de oogst vandaag: artbyrenske, aquarel vlinder, color pencil flower drawings, hondensnoet tekenen, honey melon sage en schildertalent. Geen gekke dingen eigenlijk.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ja, herkenbaar. Soms verbaas ik me wel dat men op mijn blog terecht komt.
    Groet,
    Angelika

    BeantwoordenVerwijderen
  9. De leukste die ik bij mij ooit zag is deze: Help, mijn vrouw is een koe.
    Kun je ook van alles bij denken ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Grappig en ook herkenbaar. Ik verbaas me soms ook helemaal over de zoekwoorden...

    BeantwoordenVerwijderen
  11. haha, het blijft bijzonder dat bloggen ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Meisjes met beugels is er een van bij mij, net zoals 'Waarom doet mijn collega plotseling overdreven aardig tegen mij?' en vooral hilarisch: Tent Opzetten. (al 30 jaar niet voorgekomen)
    Maar omdat ik ook nog wel eens wil schelden op mijn blog zijn er ook wat zoektermen die ik hier maar niet zal herhalen... (en een paar waarvan ik me afvraag of ik daarvoor de politie moet bellen.. #brrrr

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk, een reactie! Anoniem reageren (d.w.z. zonder account) kan, maar ik vind het wel zo netjes als je toch een naam vermeldt. Groetjes, Inge