woensdag 7 september 2011

bellen en een kaarsje

Drie telefoontjes van pap gisteren, ik geloof een record ;-)
1. "Euh, de zoetjes zijn op ...." Nee pap, die staan op de keukentafel. "Euh, daar geloof ik niks van, wacht, ik ga even kijken ........" en intussen hoor ik gestommel .......... en dan "ja, je hebt gelijk, die heb je zeker aangevuld terwijl ik van niks wist ....". Ja hoor ;-)
2. "Zeg, als ik jou bel ... moet ik dan dat hele lange nummer bellen dat begint met 0049- .... ?" Ja, dat moet je bellen, helemaal, anders krijg je misschien wel iemand uit China aan de lijn .... Hij lacht en zegt "ik wilde je trouwens iets anders vragen, maar dat ben ik nu kwijt ...... ik bel je zo weer terug als ik 't weer weet ..."
3. "Ik weet 't weer: die doek op de wc, wordt die wel eens gereinigd?" Ja, ik kan 'm geruststellen, de handdoek wordt regelmatig gewassen.


Ik brand vandaag een kaarsje voor Ragna. Zij is opgenomen in 't ziekenhuis voor een zg coiling (behandeling van een  aneurysma) en dat wordt vandaag gedaan ....

9 opmerkingen:

  1. Spannend zo'n ingreep. Kan fataal zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Angstig, ze lijkt me nog zo jong. Duimen voor een goede afloop dan maar.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Nogmaals: petje af voor je geduld!

    Waardeloos, zo'n risicovolle operatie, spannend.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik duim mee!! Laat weten hoe het gegaan is??
    Je pa is soms toch wel alert op de dingen in zijn omgeving....

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oeps, ik vergeet een woord en het klinkt meteen heel kattig en bazig. Hier de juiste zin:
    Laat JE weten hoe het gegaan is??

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik brand ook maar even een kaarsje mee ... !!!
    dat kunnen er immers nooit genoeg zijn.
    Die paps ;-)
    Groetjezz lfs mij

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik heb een hele tijd zitten elzen hier. Respect voor wat je doet, heel waardevol voor anderen ook denk ik, mooi blog!

    Sterkte voor Ragna's vader...

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Dat heb ik dus verkeerd gelezen: sterkte voor Ragna, sorry. Ik was zo vol van het lezen over jouw vader, denk ik....

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk, een reactie! Anoniem reageren (d.w.z. zonder account) kan, maar ik vind het wel zo netjes als je toch een naam vermeldt. Groetjes, Inge