woensdag 14 september 2011

de verjaardag


Afgelopen maandag hebben we een geslaagde verjaardag van en voor pap gevierd. Eerst is hij met 't wandelgroepje gaan wandelen, en daarna kwamen ze 'en masse' naar hier. Pap was blij verrast toen zijn zus ook nog binnenkwam! Ik had op een man of 12 gerekend, maar uiteindelijk was er een groep van 16! 't Was een beetje passen, meten en schuiven met stoelen, maar pap heeft genoten, en dat was mijn opzet. Hij zei dat hij niet vergeten was dat hij jarig was, maar we moesten niet al te moeilijke vragen - 'hoe oud ben je geworden?' - stellen. Ik had nog een verrassing voor hem: een sixpack alcoholvrij bier ... en daar heeft hij 4 flesjes van soldaat gemaakt ;-) Lekker, vond hij. Vandaag of morgen ga ik met hem de stad in, kleren kopen. Ik heb een broek, trui en overhemd in gedachten. En daarna nog ergens koffie drinken, of een alcoholvrij biertje ;-)

11 opmerkingen:

  1. Veel vaders mochten willen dat ze zo'n dochter hadden.

    Fijne, zonnige dag gewenst.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat ontzettend leuk, ik vind je een hele lieve zorgzame vrouw,top hoor.
    en de foto prachtig, ik smelt daar altijd van!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. gefeliciteerd alsnog en wat heerlijk dat hij en jij dus ook? nog zo heerlijke genietmomenten ook hebben tussen de zorgen door..

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Geweldig te horen dat jullie nog zo van elkaar kunnen genieten, je bent een super vrouw.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat zijn ze toch altijd mooi, die oude foto's!
    Nog gefeliciteerd en fijn dat het zo leuk was.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. gefeliciteerd hoor!Wat heerlijk om dit , ondanks alle zorgen, nog zo te vieren met elkaar!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Moooie gouden momenten tussen de zorgen door.
    Zo ervaar ik het steeds als ik jouw blog lees.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat heerlijk dat je vader zo genoten heeft! Nog mooier vind ik dat jij weer zo van hém hebt genoten! k wens jullie nog veel van zulke momenten samen!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat fijn dat hij zo genoten heeft Inge, heerlijk en natuurlijk van zijn biertjes ;-)
    Lief van je dat je dat voor hem hebt gedaan. Het is niet altijd zo vanzelfsprekend dat dit wordt gedaan voor iemand.

    Liefs
    Tanja

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat leuk dat je pa's verjaardag 'goed gevierd' is. Dat hij heeft genoten heeft hijtoch maar mooi aan zijn lieve dochter te danken!!!
    Je bent een topper Inge.
    Lieve groetjes,
    Marion

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk, een reactie! Anoniem reageren (d.w.z. zonder account) kan, maar ik vind het wel zo netjes als je toch een naam vermeldt. Groetjes, Inge