dinsdag 6 september 2011

'dun ijs'


In 't blad 'Leef!', magazine van Service Apotheek, las ik laatst een stukje over 't boek 'Dun ijs'. Natuurlijk   direct op 'google' verder gekeken en toen me beviel wat ik las heb ik 't boek besteld bij bol. Ik heb vervolgens de schrijfster, Elly Rijnbeek,  om toestemming gevraagd (en gekregen) om  dit berichtje te plaatsen:




In de zomer van 2009 raakt de zesentachtigjarige moeder van Elly helemaal de kluts kwijt. Ze kan de zorg voor haar dementerende man niet meer aan. Met haar acht broers en zussen wordt Elly plotseling tot dagelijkse mantelzorger gebombardeerd.
Lees hier verder.
Zo gauw ik 't boek gelezen heb zal ik mijn recensie hier neer zetten. Wordt dus vervolgd ;-)

8 opmerkingen:

  1. Als ik de recensie lees, denk ik dat jij het ook in één adem uitleest. Hoor het graag.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Misschien kan je er nog veel lering uithalen. Ieder ziet het toch weer anders. Ben benieuwd.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel interessante website. Bedankt voor de link. Ik wacht op jouw recensie en onze bieb heeft het boek nog niet.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Inge, zou ik jouw blog mogen toevoegen aan 'Mijn leesvoer' op mijn blog?

    Dankjewel voor je reactie op mijn log van vandaag!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooi boek lijkt me dat Inge, ik ben heel benieuwd wat jij ervan vindt.

    Liefs
    Tanja

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Interessant boek lijkt me. We lezen hier wel wat je er van vond.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ken je Riikka Pulkkinen - De grens? Vond ik zo mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Nee, ken ik niet ... maar staat vanaf nu op mijn lijstje!

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk, een reactie! Anoniem reageren (d.w.z. zonder account) kan, maar ik vind het wel zo netjes als je toch een naam vermeldt. Groetjes, Inge