zondag 11 september 2011

nog een kaarsje ....


Afgelopen woensdag heb ik een kaarsje opgestoken voor Ragna. Zij is inmiddels thuis aan 't opknappen, heeft zelfs weer een blogbericht geplaatst .... gelukkig! Vandaag brand ik nog een kaarsje ... dit keer voor een neef met een zware vorm van MS. Ik wil hem en ook mijn oom en tante op deze manier een hart onder de riem steken ...... Hij omdat hij 'n chemokuur moet ondergaan (ja, ik wist 't niet, maar dat kan dus ook bij MS ..... ) en omdat 't leven vaak gewoon k*t voor hem is .... en mijn oom en tante omdat ze altijd zijn steun en toeverlaat zijn en ik weet dat ze deze blog lezen! xxx


8 opmerkingen:

  1. Mijn schoonzusje had MS en kreeg ook chemokuren. Vorig jaar is ze overleden. Het is een vreselijke ziekte, waaraan ze sinds haar 19e heeft geleden.
    Sterkte voor alle betrokkenen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Fijn dat je laat weten dat Ragna aan het opknappen is. Veel sterkte voor jouw neef en zijn ouders!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je hoort nu bijna alleen maar over kanker, maar MS en dan zeker in die agressieve vorm, is vreselijk. Ik wens je neef en zijn ouders veel sterkte.
    Liefs voor jou.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Lief van je Inge

    Sterke meis met dat soort pijnlijke dingen om je heen.

    Liefs
    Tanja

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik steek er eentje met jou op, of misschien wel twee of drie. Net gehoord dat alwéér een lieve kennnis borstkanker heeft! De zoveelste in mijn omgeving. Sterkte!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ach wat naar zeg, ik wist trouwens niet dat je daar chemokuren voor kreeg.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Allereerst veel sterkte voor je neef! Ik ben altijd wel van de kaarsjes, maar dat je er ook een voor mij had aangestoken wist ik niet. Wat vreselijk lief!!!

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk, een reactie! Anoniem reageren (d.w.z. zonder account) kan, maar ik vind het wel zo netjes als je toch een naam vermeldt. Groetjes, Inge