dinsdag 18 oktober 2011

scheermesjes (2)

Ik heb nieuwe scheermesjes gekocht, en ze ergens 'veilig' weggelegd. Ik zal ze hem gedoseerd verstrekken, zoals dat zo chique heet ;-) Bedankt voor 't meedenken! 
Verder heb ik vandaag niet zoveel te melden: pap heeft nog altijd wat last van zijn heup, loopt met de wandelstok door 't huis, maar 't is minder naar mijn idee. Hij was aan 't strijken toen ik zijn boodschappen afleverde. Ja, ook zijn onderbroeken .... In 't logboek van de thuiszorg stond niets speciaals, alleen dat hij vanmorgen de vitaminetabletten in de koelkast had staan ;-) Nu 't buiten wat frisser wordt begint ook weer 't gedoe met de verwarmingen: boven waren bijna alle verwarmingen opengedraaid, terwijl ook de ramen open stonden ..... Dat wordt dus weer een extra controleronde door 't huis iedere keer voordat ik huiswaarts keer. Verder dus niets .... ik ga weer fijn naar huis ...

12 opmerkingen:

  1. Ik vroeg het gisteren nog aan manlief. Hij gebruikt mesjes van de Aldi en neemt iedere 4 dagen een nieuwe, omdat hij een overgevoelige huid heeft. Een per week is dus niet veel.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Is het scheermesjesprobleem toch maar mooi opgelost!! Handig hè. Probleempje....gooi het in de groep en een oplossing is zo voorhanden......

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je moet ook overal op letten, anders wordt het een dure rekening.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Poeh, weer een extra zorg erbij... Dat je nog niet overloopt!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. is een echte dagtaak, al dat gecontroleer': zijn de ramen wel toe, heeft pap zijn vitamientjes genomen, en allerlei andere kleine dingetjes.... Je bent toch wel erg moedig hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Lekker weer naar huis waar inmiddels de zon schijnt? Hier wel na een grijze, natte ochtend.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik heb weer even bijgelezen hoor. Wat is het toch zwaar en moeilijk soms hè, maar ook ontroerend en je schrijft het zo mooi en respectvol op!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Inge ,dank je wel voor je reactie op mijn blog ,fijn dat je bent langs geweest.

    groetjes Mariska

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik vind het wel heel bijzonder dat je het zo allemaal bij houd en alles met ons deelt, even bij elzen. bedankt nog voor de elicitaties het was zeer geslaagd en volgens mij hebben we weer alles op orde..Nicole*

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ook héérlijk zo'n alles oke blog ;-)
    Groetjezz lfs mij

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik heb geen idee hoelang manlief met een mesje doet. Ik zal het hem 'ns vragen.
    Onderbroeken strijken? Goh. ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. oh moeilijk he, die dingen als verwarming aan en raam/deuur open laten staan....het lijken zulke vanzelfsprekende dingen, om niet te doen...

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk, een reactie! Anoniem reageren (d.w.z. zonder account) kan, maar ik vind het wel zo netjes als je toch een naam vermeldt. Groetjes, Inge