woensdag 5 oktober 2011

terug van even weg ...

Ik ben een aantal dagen weggeweest. Ik had van te voren een paar berichtjes voorbereid, met de bedoeling die automatisch (via 'schema') te plaatsen. Uiteindelijk is 't gelukt, maar niet dankzij blogger ... Ik moet toch nog eens goed puzzelen hoe dat wèl gaat. Maar ik ben weer bijgetankt en pap krijgt met ingang van morgen weer mijn volle aandacht ... 
Ik heb een paar foto's van de prachtige omgeving waar we waren (Salzburg) en die wil ik graag met jullie delen.
Antiekmarkt in Salzburg, speciaal voor Sanneke ;-) 

voetgangersbrug over rivier de Salzach




nostalgisch reizen, ook in de bergen






12 opmerkingen:

  1. Wat leuk dat je aan mij dacht. Inderdaad, die rose chaise longue zou perfect passen in Villa Victoria.

    Je bent een lief mens.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig die bus, maar de omgeving is ook geweldig mooi!

    Groetjes,
    Gerreke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een geweldige plek om de batterijtjes weer op te laden!! Ik geniet van je foto's en jij hebt het gewoon in 'het echie' gezien!!!
    Fijne avond.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Toffe foto's. Ik zie ook een zonnetje. Welkom terug.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Super om te zien, we zijn vorig jaar ook in Salzburg geweest, alleen regende het toen de hele dag , dus ook leuk om het te zien met zonlicht!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Inge, blij dat je weer terug bent! wat zal het deugd gedaan
    hebben om de batterijtjes even op
    te laden!
    IK heb mijn blog moeten weghalen,
    ik bleef problemen hebben, heb het
    blog dat problemen gaf weggehaald
    maar de problemen bleven! zo spijtig, ik zat blijkbaar met een
    hacker?!
    Ik heb mijn leeslijst nog, dus kan
    ik hopelijk nog wat komen lezen
    en reageren zonder jullie problemen
    te bezorgen? het spijt me dat mijn
    blog jullie problemen gaf, dat was
    nooit mijn bedoeling...
    Wie weet start ik ooit een ander blog? ik laat het je dan wel weten.
    heel veel liefs en bedankt voor alles!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooie foto's, vooral dat poppenhuis op die antiekmarkt. Fijn voor je dat je even kon "bijtanken".

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heerlijk even weg en wat 'n lekker weer. Reisde jij met die bus of kwam je die tegen?
    Blogjes plannen doe je via 'berichtopties' onderaan een concept bericht, daar gewenste tijd en dag invullen en dan wel op 'publiceren' klikken en niet op 'opslaan'. In je berichtenlijst komt achter het bericht dan 'gepland' te staan.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuk hoor Salzburg. Het is al lang geleden dat wij er waren maar ik herinner me ook hoe leuk het was. Goed dat je even de batterijen hebt opgeladen. Hoe ervaarde je vader jullie afwezigheid?
    Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Lekker er even uit!
    Wat een mooi huisje, je zou er zo in willen wonen.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Fijn, he, even een paar dagen weg. Letterlijk bijtanken en dan kunnen we er weer tegen. Ondanks het weer heb ik ook een paar prima dagen in Maastricht gehad. :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Mooie foto's. Lijkt me een prachtige omgeving voor een vakantie :) Leuk dat je nostalgisch reizen hebt vastgelegd :D

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk, een reactie! Anoniem reageren (d.w.z. zonder account) kan, maar ik vind het wel zo netjes als je toch een naam vermeldt. Groetjes, Inge