vrijdag 21 oktober 2011

wèl bezoek


Volgens J. van de thuiszorg was er afgelopen woensdagmiddag wèl bezoek voor pap, zoals aangekondigd in de agenda en ook nog eens opgeschreven door hemzelf. Zijn zus was er. Pap knikt, hij weet 't ook weer, en zegt dat 't gezellig was. Ze zijn met z'n tweetjes nog naar paps vriendin gelopen. Ter vergelijking, zonder iemand hiermee te willen beledigen: de lamme en de blinde. Mijn tante, nog hartstikke 'bij' maar zeer moeilijk lopend, en pap, hartstikke vergeetachtig maar nog goed ter been. Alleen wist pap even niet meer (en niet voor de eerste keer) waar z'n vriendin woonde en hoe ze moesten lopen ...... maar dit is ook weer goedgekomen, dankzij J. 
Gisteravond was pap uit eten. En *oeps* laat ik dit nu niet hebben doorgegeven aan de thuiszorg .... En laten zij mij nu hebben geprobeerd te bereiken en laten zij nu - sinds invoering van een nieuw systeem - niet meer 't goede 06-nummer van mij hebben. Maar ook dit is goedgekomen: pap werd om half 10 thuis afgezet op 't moment dat de verzorgende van de thuiszorg weer langs kwam. En mijn (al jaren juiste) 06-nummer staat weer genoteerd op kantoor en in 't logboek van de thuiszorg. 

11 opmerkingen:

  1. Leuk, hè, die oude foto's. Deze is ook prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Is dat je vader met zijn zusje? Wat een lieve foto.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Toch brengt je post weer een glimlach om mijn mond, ondanks de diepere dingen die ik lees. Eigenlijk is het dus maar goed dat ze je op dat moment niet konden bereiken zo kwam tenminste naar boven dat ze niet het goede telefoonnummer hebben.

    Ik wens je een fijn weekend Inge,
    ennuh ik zie er inmiddels wel anders uit dan op de foto hoor, klein beetje ouder ;-)
    Ik zal nog weleens een keertje een foto van mezelf plaatsen op mijn blog.

    Liefs
    Tanja

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een práchtige foto ...
    enne gelukkig is toch alles op zijn pootjes terecht gekomen ;-)
    FIJN WEEKEND Groetjezz lfs mij

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gek dat jij ook wel eens iets vergeet. Je zal aan zoveel dingen moeten denken.

    Liefs en een zonnig weekend gewenst.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat leuk, die foto!!!!
    En wat fijn dat je de zus van je pa op visite kwam....
    Fijn weekend!!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuk voor je vader, dat bezoek van zijn lieve zus moet hem echt wel deugd gedaan hebben. zo zie je maar dat ze elkaar perfect aanvullen. groetjes, Hilde

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtige foto. Gelukkig is alles goed afgelopen, ik moest meteen aan je denken toen ik in de krant las dat hier vlakbij ook een overval is geweest op een benzinestation, misschien zag je het op het nieuws, ze hadden zichzelf ingesloten.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtig he die oude foto's , ik moest wel lachen om je verhaal over je vader en zijn zus, ik zag het zo voor mij!
    Ik wens je een fijn weekend

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Goh, ik vind 't allemaal nogal wat hoor,jij moet aan zoveel dingen denken. En 't lastige lijkt mij, dat je vaak niet weet wáár je aan moet denken. Petje af voor jou!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een mooie foto!
    Ik zie je vader en zijn zus al lopen..mooi beschreven weer...
    liefs

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk, een reactie! Anoniem reageren (d.w.z. zonder account) kan, maar ik vind het wel zo netjes als je toch een naam vermeldt. Groetjes, Inge