maandag 7 november 2011

de meterstanden

Er liggen twee brieven op tafel. Een van de waterleidingmaatschappij en een van de elektriciteitsleverancier. Beiden met 't verzoek om heropname van de meterstanden in verband met sterke verschillen in opgave tussen dit en vorig jaar. 't Zal toch niet .... en jawel hoor: blijkbaar heeft pap beide kaarten zelf ingevuld en op de post gedaan. Ik denk dat hij de nummers van de meters heeft opgeschreven in plaats van de juiste standen ... Ik kruip zo meteen nog maar eens in de meterkast om de juiste standen op te schrijven en door te geven ...

3 opmerkingen:

  1. Deze post lees ik met een glimlach. Je vader heeft zo z'n best gedaan.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Pff Inge, er is een hoop bij jou daar gebeurd in die week dat ik weg was.
    Hierbij even een hart <3 voor onder jouw riem. :-)
    (Ik weet wel dat n hart onder je riem gene hartje is, maar dat vond ik leuker!)
    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoop niet dat hij een dikke rekening krijgt.

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk, een reactie! Anoniem reageren (d.w.z. zonder account) kan, maar ik vind het wel zo netjes als je toch een naam vermeldt. Groetjes, Inge