dinsdag 15 november 2011

stom, stommer, stomst

Oh, ik kan mezelf wel voor mijn kop slaan ...... Zó stom of dom of wat dan ook als ik me nu voel ..... Ik had net iemand aan de lijn die veranderingen van de huishoudelijke zorg voor pap voor de komende weken doorgaf. Ik vroeg aan haar hoe 't nu eigenlijk zat met 't schema voor komend jaar, omdat door de bezuinigingen van de gemeente een en ander flink is gekort. Zie ook dit bericht. Om een lang verhaal kort te maken: zij raadde me aan om schriftelijk een bezwaarschrift in te dienen bij de gemeente tegen de nieuwe maatregelen. Dus ik zeg nog dankbaar 'dankjewel', ga op zoek naar 't schrijven van de gemeente en kom er vervolgens achter dat dit binnen 6 weken na dagtekening van de brief had moeten gebeuren ...... en dat is nu ruim twee weken geleden. Dit vind ik niet dom van mezelf maar gewoon stom, ik had de brief nauwkeurig(er) moeten lezen in plaats van 'm direct netjes in een klapper te stoppen .... Hè, 't is was zo'n mooie en zonnige dag .....

8 opmerkingen:

  1. Probeer het gewoon alsnog in te sturen met de uitleg dat je toen op vakantie was. Dat was je ook (gedeeltelijk). Niet geschoten is altijd mis.
    Succes.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het zonnetje schijnt nog steeds hoor, Inge. Met een beetje uitleg naar waarheid is het niet stom, stommer, stomst, maar druk, drukker, drukst. Ieder wel nadenkend mens moet begrijpen dat dit een zware taak is en dan kan zoiets gebeuren.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik neem aan dat je bedoeld dat is nu 2 maanden geleden.
    Anders ben je nog op tijd ;-)
    Goed idee dat van Marja: gewoon proberen !!!!
    Groetjezz lfs mij

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik bedoelde dat de termijn van 6 weken nu 2 weken geleden is verstreken ....

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik sluit me aan bij Marja. Misschien tref je een begripvolle ambtenaar.....

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik vind het al knap dat je alles begrijpt wat ze schrijven, Ik zou het nog wel proberen. Maar jullie kunnen ook niet zonder hulp toch?

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oh, wat balen meid!
    Gewoon nog proberen, met goede uitleg van vakantie en mantelzorgdrukte en dan inderdaad hopen op veel begrip...

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Inge, ik zou aangeven dat Pa de brief verstopt heeft.... Maak je meteen duidelijk dat de zorg niet minder kán.
    Gewoon proberen, nee heb je, toch?

    Groet, Bloem

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk, een reactie! Anoniem reageren (d.w.z. zonder account) kan, maar ik vind het wel zo netjes als je toch een naam vermeldt. Groetjes, Inge