dinsdag 6 december 2011

blogboek (2)

Op aanvraag: dit is de link van blog2print. Bij mij is - denk ik - iets fout gegaan: ik heb nog geen bevestigingsmail gekregen, heb per ongeluk ook verzuimd de bevestiging van mijn bestelling af te drukken en moet nu maar afwachten of er wel of geen boek komt ... Af en toe doe ik dingen te snel en daardoor te onnauwkeurig .... daarin lijk ik echt op mijn vader ;-)  't Bedrag is in ieder geval (nog) niet afgeschreven van mijn kredietkaartrekening dus t.z.t. nog eens proberen. Gelukkig heb ik de opzet wel opgeslagen. Misschien maak ik eerst dit jaar nog vol met blogberichten ;-) 


De foto hierboven laat 't begin van 'n vies karweitje zien .... Dit moet de biobak voorstellen, maar er zat zoveel meer in dat ik bang was dat de bak niet zou worden leeggemaakt door de dames/heren van de gemeentereiniging. Dus eerst alles eruit gevist en in de goede bak geflikkerdgooid. Niet leuk om te doen maar 't is blijkbaar ook een onderdeel van mantelzorg ;-)

9 opmerkingen:

  1. Hey Inge,

    Leuk om te lezen hoe mijn tip over blog2print nu rondgaat ;-)
    Ik schreef er hier al over http://homemade-tipsentrucs.blogspot.com/search/label/Blog2print

    Had je deze post over mijn blogboek die ik in juli ontving wel gelezen? Als je vragen hebt over het maken van een blogboek stel ze maar hoor.

    Kun je ze trouwens niet mailen?

    Succes
    Liefs
    Tanja

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja, ik zou ook wel leukere werkjes weten. Maar volgens mij ben jij niet zo kinderachtig :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Nou ja, 'never a dull moment' zullen we maar zeggen. Maar ik kan me voorstellen dat het niet je favoriete karweitje is.

    Ben benieuwd hoe het met je blogboek af gaat lopen......

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Geen bevestiging en geen afschrijving is geen boek ;)

    Maar als het goed is, staat er op de site een opgeslagen exemplaar dus kun je 'em zo opnieuw aanmaken. No problemo.

    Succes!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Blééh wat een werkje !!!!! Handschoentjes aan en graaien maar ;-)
    Een blogboek ?! Ik ga even terug lezen !!!!
    Groetjezz lfs mij

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Blogboek, prima idee! Ik heb er ook eentje laten afdrukken en ik vind het echt leuk om te hebben. (en ik schrijf veel minder dan jij!)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoop maar dat het goed komt met je blogboek. Lekker karweitje.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leuk idee, een blogboek!
    Nooit eerder van gehoord. Ik ga me er eens in verdiepen. Dan heb je in elk geval nog wat tastbaars als het ooit zo gaat als bij Weblog.nl.!
    Ik wilde op je biobakverhaal reageren met een voorval hier.
    Maar bij nader inzien zal ik dat je lezers maar niet aandoen:-)
    Liefs,
    Janny

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk, een reactie! Anoniem reageren (d.w.z. zonder account) kan, maar ik vind het wel zo netjes als je toch een naam vermeldt. Groetjes, Inge