maandag 23 januari 2012

nogmaals: blogboek

Voor al degenen die willen weten waar ik 't blogboek heb besteld: blog2print.com 
Ik heb 't boek zonder reacties laten afdrukken omdat ik sec een dagboekverslag over pap wilde. In 't geval ik nog eens een (dit) boek bestel, dan mèt reacties, dat geeft toch 'das gewisse etwas'. 

Deze foto kreeg ik van mijn middelste: winter in New York. Hij schreef dat hij 't best ziet zitten om er permanent te wonen. Slik .... Reactie van pap: "mijn kleinzoon in New York? Daar weet ik niks van ...."

7 opmerkingen:

  1. Oei, jouw gedachten gaan wel meteen met je op de loop. Kleinzoon?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ach, stom van mij. Niet goed gelezen. :o)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi zonder reaktie's kan ik me best voorstellen.
    Hoop niet voor je dat je zoon er gaat wonen. Mijn buurvrouw haar zoon ging ook voor eerst een paar jaar met vrouw en 1 dochter, inmiddels hebben ze 3 kinderen en komen niet meer terug.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. NY is wel ver weg...je kunt natuurlijk wel op bezoek bij je zoon. Het lijkt mij geen straf om daar eens een poosje te vertoeven :-)
    Dank je voor de link. Ik was hem kwijt. Wie weet maak ik er ook eens gebruik van.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Als je kind ver weg woont, dan is dat wennen. En een enkele keer (als het hem niet goed gaat. Of als het mij niet goed gaat) is het erg. Maar over het algemeen heb ik via Skype nu meer contact met mijn zoon op 2000 km afstand, dan toen hij nog hier in dezelfde stad als ik woonde. Dus maak je er niet bij voorbaat al veel zorgen over :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een mooi idee om je blog te laten printen, zodat je altijd een naslagwerk hebt (een tastbare).
    Kan me voorstellen dat je even moet slikken als de middelste zou besluiten daar te blijven (daar staat tegenover dat je wel altijd een mooi logeeradres hebt daar...)

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk, een reactie! Anoniem reageren (d.w.z. zonder account) kan, maar ik vind het wel zo netjes als je toch een naam vermeldt. Groetjes, Inge