woensdag 21 maart 2012

lente

Heerlijk, lente! Ik ga naar pap en vertel hem wat mijn plannetje is: hij gaat nu echt naar de kapper! Ik weet dat er een klein kapperszaakje in de buurt zit, 't is maar zo'n 5 minuten lopen bij pap vandaan. Ik geloof niet dat hij er al eens is geweest. Aanvankelijk sputtert hij nog wat tegen: mijn haren zijn nog helemaal niet lang! Maar dit keer is dochters wil wet ;-) We gaan fijn op stap. Hij bekijkt de buurthuizen alsof hij ze voor het eerst ziet, weet halverwege het tochtje niet meer wat we gaan doen, maar 't is wel leuk zo dit kleine wandelingetje met zijn tweetjes. Ik hoop dat de kapper tijd heeft voor pap, en na een *zucht* zegt ze gelukkig dat hij kan gaan zitten en of hij koffie lust. Ik betaal alvast voor hem, en ga weer op weg, genieten van deze mooie lentedag!

8 opmerkingen:

  1. Jij zorgt er toch maar voor dat jouw pa niet verslonst. Heb je vorige blogje net gelezen....inderdaad misschien beter dat de grote stap nu gezet wordt.
    Groetjes vanuit mijn zonnig tuintje,
    Marion

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Geweldig ik zie jullie in gedachten stappen met dit mooie weer.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Alles ziet er met dit weer gewoon beter uit.
    En als zijn haar dan ook nog weer netjes is...

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heerlijk, zo'n lentewandeling. Ik ga vanmiddag ook met Riet. Ze kijkt letterlijk de bloemen uit de grond, en zoekt in de bomen naar de zingende vogels. Het gesprek is er helaas niet meer, de lichaamstaal des te meer.
    Ik wens je nog veel mooie wandelingen met je vader, en blijf vooral in gesprek!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hai, wat ik me afvroeg, deze kapper kende hij dus nog niet en neem aan andersom ook niet? Als je dan zelf weer op pad gaat, vertel je dan aan zo'n kapster dat hij soms in de war kan zijn zodat ze daar rekening mee kan houden bijv. of juist niet, of is dat niet nodig? gewoon even benieuwd.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Nee, ik heb 't niet verteld, mi was dit niet nodig

      Verwijderen

Leuk, een reactie! Anoniem reageren (d.w.z. zonder account) kan, maar ik vind het wel zo netjes als je toch een naam vermeldt. Groetjes, Inge