woensdag 7 maart 2012

nog een (klein)zoon 'overseas'

Oudste zoon zit ook in New York. Da's even wennen voor mij, twee zonen zo ver weg. Maar gelukkig is het maar tijdelijk: vrijdagmorgen om 07.00 mag ik ze allebei ophalen op het vliegveld. Doodmoe zullen zij zijn, en opgelucht hun moeder ;-)
Dit zegt pap allemaal niks, hij heeft hier geen weet van. Dat zijn ene kleinzoon al bijna 9 weken zo ver weg is, en zijn oudste kleinzoon deze week ook. Jammer, maar ach, hij heeft er ook geen zorgen van/door  ...

Kiek maedje, een koolmeesje! En hij wijst naar buiten. Ik zie geen koolmeesje, ik zie een mus .... 
Pap, da's een mus ....
Nee maedje, ik weet het toch zeker héél zeker, da's overduidelijk een koolmeesje. Oké pap, jij je zin, een koolmeesje ;-) Dat denk ik, en ik zeg:  je hebt gelijk!

Ik wil hier nog een kaarsje opsteken voor Marja, zij moet morgen een operatie ondergaan. Marja: ik duim voor je!


6 opmerkingen:

  1. Wat fijn dat je jouw zonen binnenkort weer ziet, wat een heerlijk gevoel na zo'n lange tijd...
    Ja en koolmeesje of musje wat maakt het uit....hij heeft nog oog voor een vogeltje, je lieve vader....
    Succes en lieve groeten weer van Marjon

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Alle 2 maar liefst, kan me voorstellen dat je blij bent als ze er weer zijn.
    Ik las vanmorgen nog vooral niet tegen spreken, maar dat wist je al.
    Lief om een kaarsje te branden, doet je goed.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een sijsje of een drijfsijsje was het vroeger bij mijn opa en oma thuis ;-).
    Fijn dat je zoons weer terug komen.
    En lief van je kaarsje!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. het blijven onze kinderen, hoe oud ze ook al zijn! steeds blij om hen over de vloer te hebben! geef ze maar een dikke smakkerd, heerlijk om hen weer te zien hé! Grtj, Hilde

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ja, ik ben ook altijd blij als mijn dochters weer in Nederland zijn. Al wonen ze al jaren en jaren op zichzelf en ook niet heel dichtbij. Laatst was er sprake van dat Jongste met haar lover naar Singapore zou verhuizen, omdat hij daar een baan kreeg aangeboden. Daar heb ik het toch wel even heel benauwd van gehad. Dochters hebben allebei ten ze jonger waren in verschillende buitenlanden gewoond en ik was nu net zo blij dat ze weer in Nederland wonen. Gelukkig is het niet doorgegaan.
    Janny

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk, een reactie! Anoniem reageren (d.w.z. zonder account) kan, maar ik vind het wel zo netjes als je toch een naam vermeldt. Groetjes, Inge