zondag 1 april 2012

de dag nadat

* ik zag dat het plafond provisorisch maar afdoende is gerepareerd, en pap - naar eigen zeggen - flink heeft meegeholpen met het hooghouden van de schrootjes. Wie heeft gerepareerd, dat weet hij niet meer .... In het logboek staat geschreven: zoon en kleinzoon hebben plafond gerepareerd. 

* ik de vriezer hélemaal vol heb geduwd met maaltijden en brood. Ik ben een beetje tè enthousiast geweest, het past allemaal maar nèt. Vanmorgen zie ik dat pap minimaal 3 maaltijden heeft gegeten op één dag .... Oeps.


* ik de kledingkast weer eens helemaal heb uitgemest. Ik heb mijn neus in de diverse kledingstukken  geduwd, eens goed geroken en mijn wasmachine maar weer eens op volle toeren laten draaien. 


11 opmerkingen:

  1. Waar laat hij al dat voedsel in vredesnaam? Past hij nog wel in zijn broeken?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het is dat het zo treurig is, want ik moest stiekem hele hard lachen om die 3 maaltijden :) Seurry!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ik sluit me aan bij zuster Klivia.
    Komt misschien ook door de manier waarop je het hier neerzet. Ook sorry ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Goede nieuws....de vriezer gaat weer goed dicht. Slechte nieuws.....de situatie wordt steeds zorgelijker

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Het is natuurlijk koud en dan eet je meer, maar 3 maaltijden is wel wat al te gortig. Fijn dat hij zo'n flinke dochter heeft.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hij eet in ieder geval goed dus..
    Ja, 't klinkt inderdaad wel een beetje grappig. Maar ondertussen heb je er wel je zorgen om.
    Ik hoop maar dat hij toch ook wel aan een beetje beweging komt, met al dat eten..

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik vind het knap dat je 't zo neer kunt zetten, humor relativeert veel.
    Blijf wel goed op jezelf letten, Inge!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Bij je vader is niet te merken dat oudere mensen minder gaan eten!
    Binnenkort heeft hij een nieuwe garderobe nodig want dan is hij er waarschijnlijk uitgeknapt:-)
    Nou ja, hij blijft in elke "op kracht".
    Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Blijkbaar heeft je paps nog steeds een goede eetlust.
    Gelukkig maar dat hij daar nog lekker van kan genieten :-)
    Ik lees tussen de regels door ook veel zorgen Inge.
    Pas goed op jezelf !!!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi, ik zie wel dat mijn zorg om zwemlessen in het niet valt met jouw zorgen.
    Als het zou kunnen, zou ik je zo met kleine Hein naar het zwembad sturen. Ik heb dat waarschijnlijk 'later' ook. Heimwee naar de snikhete kleedkamer van het zwembad.

    Ik heb nooit geweten dat we een schildpadpoes hebben, heet dat echt zo?

    Groet,
    Siem

    BeantwoordenVerwijderen
  11. zo doe ik dat ook met de kleren van de kids die altijd op een hoop op grond liggen. eens aan ruiken en wat niet fris meer ruikt gaat de wasmachine in. de rest kunnen ze nog een keertje aan!
    Jij hebt ook je handen vol met jouw pap hé! pap zal denken dat je een engel bent, zeker weten!

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk, een reactie! Anoniem reageren (d.w.z. zonder account) kan, maar ik vind het wel zo netjes als je toch een naam vermeldt. Groetjes, Inge