maandag 9 april 2012

documentaire over pap

Als 't goed is zit ik morgenavond, dinsdag 10 april, om 19.30 in Rotterdam, op deze plek: Lantarenvenster aan de Wilhelminapier. Ik zei 'als het goed is' want ik wil alleen samen met mijn middelste zoon gaan, en die heeft nog geen vrij kunnen regelen van zijn werk ..... En waarom ik wil gaan? Omdat die avond de documentaire die hij heeft gemaakt over (o)pa wordt vertoond, de documentaire 'Stapje Terug'. Spannend ...... Dus als iemand in de buurt is ...... ga kijken!! Na afloop delen we handtekeningen uit (grapje ;-) )

15 opmerkingen:

  1. Och, ik hoop dat het lukt met je zoon. Helaas erg ver weg.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dag Inge, ik ben niet in de buurt, maar denk aan jou, je zoon en je vader.

    Wat jouw/jullie zoon gemaakt heeft is mooi en ontroerend.

    Ik hoop dat het een fijne avond wordt!

    Liefs van mij.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh wat spannend Inge!
    Ik zou em dolgraag willen zien. Veel plezier hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik hoop dat het gaat lukken Inge !!!!
    Helaas wij wonen niet in de buurt ;-)
    het is vast heel erg mooi en ontroerend ...
    Dikke knuf

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik kan er niet heen, zou het wel een keer willen zien. Wens je veel plezier als trotse moeder!!
    Groet, Angelika

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hopelijk lukt het je zoon om vrij te krijgen! Wat zal je trots zijn! Het wordt vast mooi, ontroerend
    en soms ook confronterend ...
    Ik zal ook van hieruit aan jullie allemaal denken...
    liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oh, wat bijzonder! Ik zit wel helemaaaaal aan de andere kant van het land... Succes!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik hoop dat het gaat lukken. Wat zul je trots zijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wow. Wat ontzettend leuk dat je zoon de documentaire van je vader maakt... Ik ben helaas niet in de buurt. Krijgen we 'm nog een keer te zien op tv?!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Spannend Inge. Misschien wel heel erg confronterend. Ik zit vanavond met een aantal collega's in een restaurant, maar ik zal aan je denken hoor!!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik was er graag bij geweest maar woon helaas te ver weg. Ik hoop dat het jou en je middelste zoon gaat lukken....

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ja, ik woon wel in de buurt, maar helaas, ben verhinderd.
    Ben benieuwd hoe je ervaring is!
    Is trouwens een prachtig zalencomplex, gebouwd onder supervisie van onze oudste zoon.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat bijzonder dat je zoon een documentaire heeft gemaakt over je vader. Dat zal een mooi monument zijn voor jullie allemaal later.
    Ik wou dat ik hem kon zien maar daar is de afstand te groot voor.
    Ik hoop van harte dat jullie hem wel kunnen zien.
    Janny

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk, een reactie! Anoniem reageren (d.w.z. zonder account) kan, maar ik vind het wel zo netjes als je toch een naam vermeldt. Groetjes, Inge