dinsdag 10 juli 2012

kleinschalige woonzorg (2)

Al enige tijd geleden heb ik een bericht geschreven over een kleinschalige woonzorg die gebouwd zou gaan worden in de gemeente waar pap woont, vlak bij het centrum. Ideaal voor hem en voor ons: vlakbij een prachtig park, vlakbij waar hij nu woont, vlakbij de gezellige markt, vlakbij de praktijk waar hij jarenlang heeft gewerkt. De hoop was er toen nog dat dit ideale plekje op tijd klaar zou zijn zodat pap hier zijn resterende tijd veilig zou kunnen verblijven. Best groot was mijn schok toen ik vandaag eens ging kijken naar de vorderingen op het bouwterrein: 



Volgens het allereerste bericht dat ik las over dit kleinschalige project zou de opleverdatum december 2010 zijn. Daarna werd dat eind 2011, en nu denk ik dat eind 2012 niet eens gehaald gaat worden. Jammer voor pap .... 



7 opmerkingen:

  1. Oh, dat is balen zeg!
    Het zou zo fijn geweest zijn, dan had hij in zijn eigen omgeving kunnen blijven.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jeetje: dat schiet voor de meter niet op zeg! Wat onwijs jammer :S

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat sneu Inge. Zou ook hier de kredietcrisis de oorzaak zijn?

    BeantwoordenVerwijderen
  4. O wat jammer Inge. Was inderdaad heel fijn voor hem geweest.
    Groetjes, Anneke.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Nou wat stom zeg. En dat in deze tijden van crisis. Er moeten toch genoeg bouwvakkers zijn om de klus te klaren zou je denken.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoe kan het?...

    Jammer zeg, het lijkt mij juist zo een fijn plan voor je vader om dan in zij gewende omgeving te kunnen blijven zodat hij veel aanknopingspunten heeft om zijn geheugen te helpen zeg maar.
    Hopelijk schieten ze eens op daar met bouwen.

    Liefs,

    Gabi

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dat is jammer zeg, is er iets anders in de buurt misschien?

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk, een reactie! Anoniem reageren (d.w.z. zonder account) kan, maar ik vind het wel zo netjes als je toch een naam vermeldt. Groetjes, Inge