dinsdag 11 september 2012

mededelingen van huishoudelijke aard

Op de site van Alzheimer Nederland staat altijd een hoop interessante informatie. Ze zijn afgelopen week  gestart met een nieuwe publiekscampagne die ook op televisie te zien is:




Pap is morgen jarig, hij wordt 83! De bedoeling is dat ik 's morgens een paar vlaaien voor hem ga halen, en die bij hem neerzet. Verder heb ik spullen gekocht die hij normaal nooit in huis heeft maar die wel bij een verjaardag horen: (alcoholvrij) bier, sap, nootjes, toastjes, salade. Die spullen zet ik ook morgen pas bij hem neer, anders is alles voor die tijd al op ;-) Ik heb niemand uitgenodigd, maar degene die wil komen is altijd welkom! 

Er is nog een blog die zeer zeker de moeite van het lezen waard is, en dat is de blog van Kris, en dan met name de berichten over haar moeder. Als ik haar stukjes lees besef ik weer hoe mijn vader achteruit is gegaan in de loop der jaren.




9 opmerkingen:

  1. Ik heb het spotje al gezien en vind het erg duidelijk weergegeven. Een dikke proficiat met pap!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lieve Inge, alvast van harte gefeliciteerd met je paps.
    Ik wens jullie allemaal een hele gezellig verjaardag en laat paps héérlijk
    snoepen van al het lekkers ;-)
    Wat een goede publiekscampagne van Alzheimer Nederland.
    Fijne avond !!! Groetjezz lfs mij

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Alvast gefeliciteerd met pap, Inge. Ik hoop dat het ondanks alle zorgen toch een gezellige dag wordt voor jullie!
    Groetje, Anneke.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Proficiat Inge met je Pa! Ik hoop dat jullie kunnen genieten van de dag!

    Wat een goed filmpje zeg... Ik vind het gevoel van die mevrouw ook wel herkenbaar... ik-kan-er-de-vinger-niet-op-leggen-maar-er-klopt-iets-niet... terwijl er een stemmetje in mijn achterhoofd zegt: ik ben toch niet gek?
    Goeie campagne!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gefeliciteerd en een hele fijne dag gewenst.
    Mooi spotje inderdaad!
    Groet,
    Angelika

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gefeliciteerd Inge, ik hoop dat jullie samen genieten van deze dag en al het lekkers :) het is goed je humor te lezen
    Je verwijzing heeft me vandaag al enorm veel bezoekers opgeleverd.
    Veel mensen met dezelfde interesse en ongetwijfeld velen die in hetzelfde schuitje zitten.
    Groetjes, Kris

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Gefeliciteerd, 83, wat een respectable leeftijd!
    Hoop op een goed jaar voor hem en jouw gezin.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Van harte proficiat voor je vader en jou!
    Het is raar maar na de dood van mijn moeder lees ik alleen jouw blog over Altzheimer nog maar.
    Alle andere blogs heb ik gewist en ik ga ook geen nieuwe meer lezen over dit onderwerp.
    Het is, hoe dan ook, iets dat niet mijn aandacht meer vraagt.
    Zo werkt dat toch blijkbaar.
    Janny

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk, een reactie! Anoniem reageren (d.w.z. zonder account) kan, maar ik vind het wel zo netjes als je toch een naam vermeldt. Groetjes, Inge