zondag 21 oktober 2012

boodschappen op zondag

Als ik bij pap kom wil hij net de deur uit gaan, lekker wandelen. Het is vandaag ook heerlijk weer daarvoor. Pap heeft een paraplu in zijn handen die hij mee wil nemen. Maar dat vind ik niet nodig. Ja maar, daarmee loop ik lekker, zegt pap. Ik raad hem aan om dan een wandelstok mee te nemen, dat staat ook nog eens chiquer. Hij vindt het een prima idee. Maar eerst moeten de door mij meegenomen boodschappen op de juiste plekken worden gelegd: nee pap, bananen hoeven niet in de vriezer, en ook niet in de ijskast ;-) Nog voor we alles op de plek hebben liggen is de eerste banaan al op, daar is hij zo ontzettend dol op! 
Het is trouwens erg frisjes in huis. Volgens de thermostaat is de verwarming uit, en dus ik stuur ik mijn broer een sms met de vraag of hij nog eens heeft gekeken naar de waterdruk. Ook al is het nu lekker weer, vanavond is 't te koud om zonder verwarming te zitten. Ik hoop dat hij vanavond nog eventjes gaat kijken ...

8 opmerkingen:

  1. Hier in Vlaanderen zeggen sommige mensen 24 op 24, 7 op 7 bereikbaar te zijn.

    Geldt dat voor jou ook?

    Respect, Inge.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Inge,

    Leuk dat je pap jouw idee van de wandelstok zo heeft omhelst; staat vast deftig.
    Maar ik heb al heel vaak hetzelfde gedacht als Sanneke...
    Zorg ook goed voor jezelf meid o.k.?

    Een fijne zondagavond nog,

    Gaabs

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gelukkig dat je ook veel 'pauzes' hebt, want we wordfeuden wat af ;-)
    Hier was het vandaag een sombere, kille dag. Maar ik heb, net als jouw pa, toch gewandeld.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. het was idd heerlijk om even te wandelen :-)
    wij hebben ook mijn moeder weer mee genomen met onze strandwndeling, daar geniet zij zo enorm van :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. ja 't was een heerlijk wandelweer! herfst op zijn mooist. ik vind een wandelstok ook zo stoer staan. groetjes en hou je haaks hé

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Inderdaad, prachtig wandelweer. En momenteel is het bij mij in huis frisser dan buiten. Maar om dan de verwarming aan te doen, dat vind ik wat te vroeg.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik krijg de kriebels van pap's verwarming ...

      Verwijderen

Leuk, een reactie! Anoniem reageren (d.w.z. zonder account) kan, maar ik vind het wel zo netjes als je toch een naam vermeldt. Groetjes, Inge