woensdag 17 oktober 2012

zorgtraject

Gisteren telefoontje gekregen van de zorgtrajectbegeleider: hij wilde weten hoe een en ander ging en liep. Hij doelde hiermee onder andere op het gesprek dat we bijna een half jaar geleden hadden en waarbij de mogelijke inzet van TOP-zorg is besproken. Ik heb hem geïnformeerd over het aantal keren dat pap inmiddels bij de dagbehandeling is gaan kijken, verder is afgesproken dat we contact houden.

Pap heeft voortdurend andere spulletjes bij zich of op tafel liggen, een teken dat hij voortdurend op zoek is naar '?' Zo ligt nu dit gezangboek op de keukentafel met een geel briefje erop:

'Liefdevol meegenomen vanuit de broederskapel!
 In de kapel dacht ik:
 der Herr ist mit dir und du gehst mit mir!'

:-)

8 opmerkingen:

  1. Ach jeetje, heeft je paps het boekje ontvreemd?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Nee, liefdevol meegenomen ;-) ooit, heel lang geleden ....

      Verwijderen
  2. Welke gedachtegang daar nou weer achterzit?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat bijzonder, wat er in het hoofd omgaat?

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi geschreven ;) liefdevol meegenomen....
    Het moet moeilijk zijn voor hem en voor jullie
    dat constante zoeken....
    heel veel liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Liefdevol meegenomen, mooi gezegd.. :-)
    Maar is het nu zo dat hij dit briefje onlangs schreef en zich dat dus misschien goed herinnert, mét citaat en al..? Bijzonder toch hoe een brein in elkaar steekt. Ik vind het ook ontroerend hoe hij jou heeft geassisteerd met het fotograferen van het 'object X'.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dat weet ik dus niet en daar kom ik waarschijnlijk ook nooit meer achter

      Verwijderen

Leuk, een reactie! Anoniem reageren (d.w.z. zonder account) kan, maar ik vind het wel zo netjes als je toch een naam vermeldt. Groetjes, Inge