maandag 26 november 2012

blogaward

Een tijdje geleden heb ik mijn blog zo'n beetje 'opgeruimd'. Ik heb toen blijkbaar ook de mededeling verwijderd dat ik een zogenaamde blog-award-vrije-blog heb. De blog wordt veel gelezen en gewaardeerd maar daar hoef ik geen speciale oorkonde(s) voor te krijgen. Afgelopen zaterdag kreeg ik een award van Marianne. Ik heb haar bedankt en gezegd dat ik even moest nadenken over het 'hoe'. Maar ik blijf bij mijn standpunt: ook al staat het niet meer apart vermeld, ik doe niet mee met blogawards. 

6 opmerkingen:

  1. Helemaal, volledig met je eens. Ik waardeer de waardering (rare zin) ook. Maar verplicht meedoen en vragen beantwoorden? Dank u de koekoek.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Amen, ik doe er ook niets (meer) mee. Maar ieder voor zich, natuurlijk.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gelijk heb je,verplicht tot niets en niemand.
    Blijf toch wel bij je lezen hoor.
    Groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. inderdaad, heb ook een beetje een dubbel gevoel bij die awards!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik snap je helemaal. Gelukkig is het vrijblijvend en kan je ermee doen
    wat je wil.

    Groetjes,
    Debby

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk, een reactie! Anoniem reageren (d.w.z. zonder account) kan, maar ik vind het wel zo netjes als je toch een naam vermeldt. Groetjes, Inge