vrijdag 9 november 2012

de vlag kan uit!

Pap is nu twee keer naar de dagbehandeling geweest in een dorpje verderop, en - hoera! - hij vindt het leuk! Hij zei dat dit een plek is waar hij wel vaker naartoe wil gaan. Hè gelukkig, een zorg minder .... Deze dagbehandeling kan met nog een dag in de week worden uitgebreid, dan is hij tenminste twee dagen per week goed en veilig 'onder de pannen'. 's Middags kreeg ik een telefoontje van mijn broer: ik wilde je even zeggen dat pap me net heel enthousiast belde, hij had zo'n leuke middag gehad. Meestal belt hij mij om te mopperen op het een of ander, dus ik was aangenaam verrast! Nog geen vijf minuten daarna belt pap ook mij op: zeg maedje, ik was bij die oudjes .... :-) ..... en het was heel gezellig. Ik ben daar ook nog gaan wandelen met iemand, een heel aardig meisje .... Het was leuk. Ik ga daar vaker heen. Pff, hij zit op z'n plek. 

24 opmerkingen:

  1. Halleluja! Blij voor je :)

    Ot: dank voor je kaart, erg lief!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nou, wat fijn! Zowel voor hem als voor jou / jullie...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik kom altijd even piepen, en ben blij voor jou dat hij zo tevreden is. Zo heb je zelf ook eens een paar uurtjes zonder te moeten piekeren.Ik kan me best voorstellen wat een druk het is op je schouders, zelfs al doe je dat met plezier. een fijn weekend gewenst. Alfy

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat fijn om te lezen, ik word er spontaan blij van! Fijn weekend! (en eeh...die doopnaam .... die interesseert me wel natuurlijk ... ik zal hem geheim houden)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat fijn en wat een opluchting en verlichtig zal het voor je zijn. Het is je gegund! 'Hoop dat je vader er nog lang een fijne tijd kan hebben !! Groet Ina

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Schitterend, wat fijn voor je vader en jullie natuurlijk ook. ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat fijn, dat je vader het leuk vindt bij die "oudjes" ;)
    Gr., Anneke.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat fijn!

    (ik reageer niet vaak, maar lees al je blogs)

    groetjes, Melanie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Joepie!!! Mooi nieuws, ben écht blij voor je!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heeeeeeyyy.. hiep, hiep hoera!

    Wat een goed nieuws Inge!
    Heel fijn om te lezen... ik proef jouw opluchting door de regels door.

    Ik wens je/jullie een heel fijn weekend,

    Gabi

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Pffff ... gelukkig dit is zó belangrijk !!!!
    Ik kan me voorstellen dat dit een zucht van verlichting is.
    Zo fijn ook voor je paps dat hij zich hier blijkbaar THUIS voelt.
    Fijn weekend Inge. Groetjezz lfs mij

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Oef, da's even opgelucht ademhalen.
    Fijn voor hém en voor jou.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hey Inge,
    Wat fijn! Hopen dat hij het er lang leuk gaat vinden, dat scheelt toch enorm in de zorgen zo kan ik me voorstellen.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Heerlijk Inge, dat hij het er leuk vindt.
    Hopelijk blijft hij het leuk vinden, want dat kan ook maar weer zo omslaan, weet ik.
    Maar voorlopig hebben jullie het even een paar dagdelen rustig en weet je dat hij het naar zijn zin heeft.
    Fijn weekend,
    Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat fijn voor jullie.
    Wat zal dat een opluchting zijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hallo Inge,
    Reageer niet vaak op je blog,maar lees hem elke keer vol bewondering.
    fijn dat je vader zich thuis voelt op de dagbehandeling.
    dat geeft jou en je broers toch rust,en kun je enkele dagdelen wat meer ontspannen.en andere dingen doen.
    een fijne zondag

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Dit blogje is op verre na het meest positieve verhaal over de situatie van je vader.
    Wat ontzettend fijn dat hij het naar zijn zin heeft.
    Geluk ook dat ze op meerdere plekken zijn gaan kijken met hem. De moeite die mensen hiervoor nemen.
    Fijn is dat!
    Voor jullie op de dagen van de dagbesteding ff rustig ademhalen.
    Blij voor jullie!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Geweldig, Inge, zowel voor hem als voor jou heel fijn!
    xxx

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk, een reactie! Anoniem reageren (d.w.z. zonder account) kan, maar ik vind het wel zo netjes als je toch een naam vermeldt. Groetjes, Inge