dinsdag 1 januari 2013

2013

Voordat ik het vergeet (je weet maar nooit...): voor iedereen de allerbeste wensen voor 2013! Ik ben even een paar dagen niet waar ik normaal ben, en heb dus alleen telefonisch contact met pap. Gisteravond laat heb ik hem niet meer gebeld om hem een gelukkig nieuwjaar te wensen. Stel je voor, hij zou zomaar op zijn normale tijd naar bed zijn kunnen gaan, helemaal vergeten dat het Oudjaar is ... Ik bel hem dus vanmorgen, en wens hem een zalig nieuwjaar. En hij wenst mij hetzelfde toe. Ik vraag wat hij aan het doen is, en hij zegt dat hij tv aan het kijken is, maar hij weet niet meer naar wat. Ach, als het maar bewegend beeld is .... Hij is nogal kort van stof en al weer snel nemen we afscheid. Vijf minuten later weet ik waarom hij zo kortaf was: hij was bezig om de mensen op zijn lijst te bellen om hen een zalig nieuwjaar te wensen. Hij belt me dus: zalig nieuwjaar maedje! Zalig nieuwjaar pap :-)

13 opmerkingen:

  1. Och gos, wat lief... Ik hoop dat het nieuwe jaar jou en degenen die je liefhebt veel geluk mag brengen.
    Groetjes, Anneke.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik wens jou ook een zalig 2013, maedje.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi berichje...


    Jij ook een goed jaar!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. :-)

    Voor jou ook Inge! Dat dingen op z´n plek mogen vallen.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Zo lief!

    Ik wens jou en al die jouw omringen
    het allerbeste voor 2013!
    liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Voor jou en je familie ook de beste wensen en heel veel kracht en energie voor het zorgen van je lieve vader.....liefs Marjon

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Inderdaad lief, Inge ook voor jou en je familie een goed 2013.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. dat wist 'pap' dan toch blijkbaar dat het Nieuwjaar is en niet zo verward om zijn lijstje te bellen!
    Ik merk dat stilaan de normale gang van zaken terugkeert in blogland, na prettige maar toch drukke, vermoeiende feestdagen. zelf doe ik snel een rondje langs de blogs die ik volg en denk binnen enkele dagen ook klaar te zijn om mijn eerste logje van 2013 te plaatsen! Ik wens jou en jouw familie veel liefde en vriendschap in 2013! Liefs, Hilde

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Lief!

    Ik wens jou en de jouwen eveneens een gelukkig 2013,

    Gabi

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Och wat mooi. En tegelijkertijd heeft het iets triests..

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk, een reactie! Anoniem reageren (d.w.z. zonder account) kan, maar ik vind het wel zo netjes als je toch een naam vermeldt. Groetjes, Inge