zaterdag 16 maart 2013

dagopvang

Afgelopen week is pap  drie keer naar de dagopvang geweest. Tenminste, als ik uitga van het bericht dat ik kreeg van Elly: Inge, vader deed het uitstekend gisteren. Hij heeft geschilderd, en hoe! Zal ik hem vandaag ook halen? 
Ik ben een aantal dagen met mijn (hoog)bejaarde schoonouders op stap, daarom verloopt het contact alleen via sms. Mijn antwoord luidt: Is prima! En vervolgens komt het antwoord: Okido! Pap hoef ik hier niet naar te vragen omdat hij het niet (meer) weet, maar ik vind het fijn dat hij het (meestal) naar zijn zin heeft. Hij verveelt zich niet, is lekker bezig, heeft contact met anderen en - ook niet onbelangrijk - is niet alleen thuis. Maandag even contact opnemen om te kijken of hij dinsdag weer gaat en dit dus de vaste derde dag in de week wordt. Indien dit zo is moet ik regelen dat de WMO hulp blijvend wordt aangepast.
Woensdagavond ben ik weer thuis, dan klinkt weer vanouds 'Maedje, ben je er weer?' als ik bij hem binnenloop. Tenminste, daar ga ik vanuit ;-)

5 opmerkingen:

  1. Fijn dat je weet dat je vader op de goede plek is op de dagopvang. Fijne avond!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat is fijn om te lezen! Voor jou ook een stukje rust erbij!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een hele geruststelling! Lekker rustig voor je...

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Geweldig dat het goed gaat, hij lijkt er vrede mee te hebben. Voor jou moet dat ook een hele geruststelling zijn. Fijne zondag.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat fijn dat hij het zo naar zijn zin heeft!!
    Dat geeft je wel rust denk ik.

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk, een reactie! Anoniem reageren (d.w.z. zonder account) kan, maar ik vind het wel zo netjes als je toch een naam vermeldt. Groetjes, Inge