dinsdag 17 december 2013

kerstreces

Oh jee, als ik toch tenminste twee berichten wil plaatsen deze maand moet ik wel heel erg gaan opschieten. Niet dat het nu zo druk is, maar ik heb gewoon gebrek aan inspiratie ... Alhoewel: er is best inspiratie genoeg, ik hoef het alleen maar op te schrijven, alleen maar de woordjes aan elkaar te rijgen tot goedlopende zinnen ... 
Een aantal weken geleden was ik met mijn jongste broer op bezoek bij een tante en oom. Zij zijn altijd erg geïnteresseerd in het wel en wee van pap en bezoeken hem ook regelmatig. Tante was geïnteresseerd in een houten kruis dat vroeger bij pap in de woonkamer hing. Aangezien niemand van ons het wilde hebben besloten we het haar te brengen. We kregen van haar oude foto's (oeps, ik moet ze nog inscannen ....), leuk! Op een van die foto's sta ik samen met mijn oudste neef:

Leuk hè? En samen met hem ben ik vorige week naar pap gegaan. Ik denk trouwens dat pap hem wel herkende, hij wist natuurlijk niet de juiste naam maar dat geeft niks. We hebben koffie gedronken in de grote ruimte, daar werd een kerst-dvd vertoond. Gezellig ...... voor pap en zijn medebewoners dan, het was niet bepaald onze smaak muziek :-) maar pap vond het geweldig! En ach, daar gaat het toch om ....
Zo, ik duik nu onder voor de rest van het jaar. Komende weken zijn we samen met alle zonen, heerlijk!


Ik wens iedereen gezellige kerstdagen, een goed oudjaar en de allerbeste wensen voor 2014!!

14 opmerkingen:

  1. Altijd leuk Inge die oude foto's! Volgens mij ben je het haar van je neefje aan het kammen, misschien speelden jullie kappertje ;-)
    Een heerlijk vooruitzicht, iedereen bij elkaar!
    Fijne dagen toegewenst! Geniet er maar van!
    Liefs Petr@

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik wens jullie een oergezellige tijd met het gezin en een mooi en gezond 2014.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke foto. Inderdaad kappertje spelen dat dacht ik ook. Geniet van je gezin de komende dagen. Ook alvast fijne kerstdagen en een goed begin voor 2014.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Geniet van je gezinnetje zo om je heen!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hele fijne (rustige) feestdagen toegewenst en geniet van de mannen!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een welverdiende eindejaarsfeest Inge, en ook het allerbest gewenst voor jou en je gezin. Geniet maar van het samen zijn Alfy

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oh wat fijn, al je zonen om je heen! Hier ook vanaf zondag! Geniet ervan en hele goede dagen toegewenst!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Klinkt als een fijne kerstvakantie!
    Have fun lieve Inge!
    Alle goeds voor het nieuwe jaar!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuk, die oude foto's he?
    Ik kan me iets voorstellen bij het soort muziek dat wordt gespeeld in het tehuis. Maar de ouderen vinden het vaak leuk en herkennen het nog. En op zich is het al fijn dat je even met je pa in een andere ruimte vertoeft, want daar is wat afleiding en lijkt het allemaal wat minder triest. Dat vond ik destijds tenminste altijd.
    Fijn dat je zonen er zijn met Kerst. Heel fijne Kerstdagen alvast!
    Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Fijne feestdagen Inge voor jou en de jouwen en een warm en fijn 2014.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Jullie ook hele fijne feestdagen en een mooi en goed 2014!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Lieve Inge, ik heb een vermoeden waar je de rest van het jaar bivakkeert ;-)
    Dank je wel voor je leuke, lieve en meelevende reacties van het afgelopen jaar.
    Wens je hele mooie en sfeervolle weken
    en lekker genieten samen: gewoon van je kruin tot in je dikke teen!
    Fijne feestdagen en alle goeds voor 2014 Groetjezz lfs mij

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Een heel fijn 2014 Inge ook voor je vader

    Julia

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk, een reactie! Anoniem reageren (d.w.z. zonder account) kan, maar ik vind het wel zo netjes als je toch een naam vermeldt. Groetjes, Inge