zaterdag 30 augustus 2014

bijna 85


Pap is binnenkort jarig. Over zo'n twee weken wordt hij 85. Niet dat hij zich daarvan bewust is, in tegendeel. Leeftijd is een van de dingen die hem echt niks meer zeggen. Maar we willen het wel vieren. Niet meer buitenshuis, maar 'gewoon' in het (t)huis. Er is een aparte ruimte waar verjaardagen gevierd kunnen worden en die heb ik gereserveerd. De familie is inmiddels per e-mail uitgenodigd en weet dat het feestje duurt van 3 tot 5. Verder wil ik iedereen die pap persoonlijk kent maar geen uitnodiging heeft gekregen maar toch graag langs komt van harte uitgenodigen. Ik wil wel graag weten wie komt zodat we rekening kunnen houden met het aantal stukken vlaai :-) Stuur me maar een mailtje, dan komt dat goed!
Intussen loopt hier bijna weer alles normaal. Logeerpoes is weer veilig teruggevlogen naar Riga, samen met haar grote baas. Andere baasje was al twee dagen eerder op de juiste plek geland. De heren gaan nu weer vol goede moed verder met hun studie. Succes jongens! 



Het was hartstikke leuk om het kleine meisje ruim acht weken in huis te hebben. Ik zal haar zeker missen!!

12 opmerkingen:

  1. Wat lief dat jullie toch zo'n feestje organiseren. Ik hoop dat het heel gezellig wordt. Alvast een dikke proficiat.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jeetje, dat is ook wat, zo'n poes (per brievenbuspost?!) internationaal versturen... Maar wel leuk, zo'n logeetje...

    Alvast gefeliciteerd met je vader. Ik hoop dat hij er toch lol aan beleeft, ook al weet hij niet meer precies wat er aan de hand is.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ja dat zal wennen zijn zonder huisdier. Fijn dat jullie het gaan vieren al weet jullie vader niet meer waar het om gaat. Misschien komt er toch van alles naar boven.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leeftijd alweer zeg! En wat een lief poezenmeisje ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Fijn dat jullie aandacht besteden aan je vaders 85ste verjaardag, het is toch een mijlpaal en ondanks alles is hij nog in jullie midden. Hoop dat het een fijne dag mag worden waarin je nog nieuwe herinneringen kunt maken.
    En ach, dat zal zeker wennen zijn zonder zo'n lief katje in huis, het geeft toch wat leven hè?

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Genoeg poezenbeesten in het asiel die haar plek graag innemen

    Afke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuk dat jullie het toch op deze manier vieren en waarom niet eigenlijk? Je vader zal er op zijn manier ook van genieten en daar doe je het uiteindelijk voor!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Fijn dat wordt slingers ophangen in de huiskamer en een flinke corsage opspelden en zingen.
    Emoties kun je niet bespreken die moet je voelen en dat doet hij tot het laatste moment.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Goed idee om op deze manier je vader's verjaardag te vieren. Hij zal er zeker van genieten!
    Lief poesje. je zal haar wel missen, altijd gezellig dieren in huis ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Tjee...wat is het een tijd geleden dat ik hier gelezen heb. Ik merk dat ik de Alzheimer-periode echt achter me heb gelaten.
    Wat blijft zijn de herinneringen aan mijn beide ouders. En die lopen door elkaar: van toen ze nog niet aan die nare kwaal leden tot de laatste maanden van hun leven.
    En het laatste krijgt god-zij-dank de overhand de laatste tijd.
    Gefeliciteerd met je vader. Ik hoop dat hij een leuke dag heeft.
    En de laatste zin in Richard's commentaar vind ik erg mooi, en helemaal waar!
    Liefs,
    Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik bedoelde uiteraard : het EERSTE krijgt god-zij-dank de overhand de laatste tijd.
    Janny

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk, een reactie! Anoniem reageren (d.w.z. zonder account) kan, maar ik vind het wel zo netjes als je toch een naam vermeldt. Groetjes, Inge