woensdag 21 januari 2015

nieuwe blog

Ik kreeg onder andere van ene Frans een reactie op mijn laatste blogbericht. Frans schrijft ook een blog. Nieuwsgierig als ik toch (een beetje) ben klikte ik de link aan en begon ik te lezen, alle berichten achter elkaar. En aldus kreeg ik een eerste beeld van Frans: sympathieke man, getrouwd, trotse opa. Hij heeft nog niet zo heel lang geleden de diagnose Alzheimer gekregen. Ik schrok toen ik vervolgens onder het kopje 'wie zijn wij' las hoe jong hij nog is: 50 pas .... En ik maar zeuren over ditjes en datjes ....... Frans: ik blijf schrijven, voor jou en voor iedereen die het prettig vindt, die de steun nodig heeft, of die het gewoon fijn vindt om op de hoogte te blijven, ook al is het maar af en toe. Klik  hier voor de blog van Frans.

7 opmerkingen:

  1. Oei, ja dat is wel erg jong, lijkt me erg moeilijk voor vrouw en kinderen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het is een verschrikkelijke ziekte. Hebben het hier meegemaakt met mijn schoonouders. Mijn schoonvader liet eigenlijk toen pas zien hoe veel hij van zijn vrouw hield. Dat hadden zijn kinderen eigenlijk nog nooit zo gezien. Dat was dan ook het enige positieve dat de ziekte met zich meebracht. Ik vind trouwens ook dat je als kind van iemand met dementie veel te vertouwen krijgt.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Jeetje net zo jong als mijn eigen oma, de moeder van mijn vader.
    Ik wordt altijd boos op de ziekte van wat het met je zoals met mijn oma en vader doet.
    Vind het wel fijn dat je blijft schrijven!!

    groet Chrissie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie blog. Ik heb ook over het onderwerp geschreven: https://vadersverleden.wordpress.com/

    Groeten van Rein van der Plas

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oef, heftig! Ik ga lezen...

    ps, ik ben verhuisd... schuif je ook aan bij mij aan de keukentafel? http://schrijvenaandekeukentafel.wordpress.com

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dat is inderdaad nog jong, ik mag er niet aan denken.

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk, een reactie! Anoniem reageren (d.w.z. zonder account) kan, maar ik vind het wel zo netjes als je toch een naam vermeldt. Groetjes, Inge