maandag 2 maart 2015

mea culpa

Voor iemand die min of meer beloofd heeft om te blijven bloggen blog ik toch wel erg weinig. Mea culpa .... Daarom als goedmakertje:


Laatst vroeg me iemand hoe het met pap gaat. Nou, best wel redelijk gezien de omstandigheden. Wel weer last (gehad) van een jichtaanval na afbouwen van de medicatie die hij hier voor kreeg (Colchicine), pijnlijke last. Inmiddels is de medicatie weer teruggezet naar 'af'. Hopelijk wordt pap nu niet meer geplaagd door klachten en/of pijn. Bewijs is geleverd: hij kan niet zonder deze medicatie. 
De kogel is door de kerk, ik heb weer een blogboek besteld. Het eerste boek besloeg de berichten van augustus 2011 tot en met december 2012. Dit tweede boek tot en met mijn laatste bericht van vorige maand. Het boek met al deze oude berichten heb ik weer eens doorgelezen, goh, wat schreef ik toen veel en vaak! Voor degenen die hier nog niet zo lang lezen, het is best de moeite waard om die oudere berichten (nog) eens te lezen. Voor degenen die benieuwd zijn naar het blogboek deel 1 (klik hier).

Ik ben blij dat deze film een Oscar heeft gekregen. Nou ja, niet de film, maar wel de hoofdpersoon, Julianne Moore. Ik ga 'm bekijken, zeker en vast!





7 opmerkingen:

  1. Hey Inge, een blogboek, dat klinkt leuk.
    Leuk om weer wat van je te lezen
    XEmma

    BeantwoordenVerwijderen
  2. De film Still Alice won maar liefst 28 filmprijzen!
    Fijn dat je vader weer medicatie krijgt waar hij baat bij heeft.
    dag dag
    --Rosie--

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Fijn zo'n boek voor later. Wat een prachtige foto. Hij ziet er goed uit. Jammer dat de werkelijkheid anders is.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi zo'n blogboek, daar ga je geen spijt van krijgen. Ik heb er nu al 4! Nee niets gehoord over een jack russell, misschien maar beter? Wat er is nog veel leed onder dieren, bah!~

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh, die film lijkt me erg indrukwekkend.
    Soms is het allemaal wat beter te doen met medicijnen. Ze zijn er natuurlijk ook niet voor niets.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik lees nog heel weinig blogs...maar kijk juist altijd even of jij nog wat hebt geschreven...gewoon benieuwd hoe het met je paps is. Fijn dat het naar omstandigheden toch nog steeds goed gaat!
    Groetjes,
    Debby

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat goed te horen dat je papa het al bij al toch goed stelt. De film staat bij mij ook al op de verlanglijst. Ze is ook een fantastische actrice.

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk, een reactie! Anoniem reageren (d.w.z. zonder account) kan, maar ik vind het wel zo netjes als je toch een naam vermeldt. Groetjes, Inge