maandag 4 mei 2015

eindelijk!

Op 24 februari jl bestelde ik mijn tweede blogboek bij www.Blog2Print.com. Ik betaalde netjes en het wachten begon. Al na een dikke week kwam er bericht uit de VS: het boek was onderweg! Via de track & trace van USPS (de Amerikaanse pakketdienst) kon ik het proces fijn volgen, het boek zou op 12 maart worden bezorgd. En toen ging er ergens iets fout: het boek werd en werd maar niet bezorgd, ik nam contact op met blog2print en ook met de Duitse bezorgdienst die het stokje vanuit de VS had overgenomen. Het bleek dat mijn pakketje weer - helaas, helaas - op de retourvlucht naar de VS zat! Niemand wist waarom ..... *sh*t*.
Ik nam dus maar weer contact op met Jen van de klantenservice van blog2print en deed haar het verhaal uit de doeken. Ze zou contact met me opnemen zo gauw het boek weer bij hun binnen zou komen. Om een lang verhaal kort te maken: toen het boek uiteindelijk terug in de VS was werd het door blog2print weer opgestuurd. Shit happens: dankzij onvoldoende frankering ging het wéér terug. Maar driemaal is scheepsrecht: sinds vandaag ben ik de gelukkige eigenaar van "Alzheimer: StapjeTerug (het vervolg)". Een mooi naslagwerk, ik ben er erg blij mee!





12 opmerkingen:

  1. Een reis met hindernissen dus. Heb je de reacties ook laten printen?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Was eigenlijk wel de bedoeling, maar ze staan er jammergenoeg niet bij :-( Dus ook hier ging ergens iets niet goed

      Verwijderen
  2. Gelukkig dat je het nu eindelijk hebt.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi aandenken, zo'n boek. Jammer dat het niet in een keer goed mocht gaan..

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Geweldig zo'n herinnering. Jammer dat het zo lang duurde.
    Het ziet er prachtig uit!

    Liefs Frederique

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat mooi Inge! lijkt me fijn om te hebben! X

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat fijn dat het ondertussen terecht is en wat een goed idee!!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooi. Weer dierbare herinneringen op schrift.
    Veel plezier ermee!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een gedoe om dat album binnen te krijgen. Het lijkt wel erg de moeite waard te zijn. Ik hebvan elk blogjaar een mooie uitdraai via onz kleurenprinter gemaakt en in en ringbandje laten slaan. Zo heb ik zeven boeken en een fotoboek. Bn er blij mee. Ik blog nu niet meer openbaar maar verstuur mn blogjes via de mail. Deze verzamel ik weer en begin 2016 wordt jaarboek nr acht dus gemaakt! Verder Inge,wil ik even zeggen dat ik ooit viavia op deze blog terecht ben gekomen en vanaf toen elke keer megelezen en meegeleefd heb. Hoe moeilijk lijkt m dit proces ook voor jou. Ingrid (SE)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ook een goed idee om te doen! Dank voor het meelezen en je reactie :-)

      Verwijderen
  9. Wat geweldig om van je blog een boek te laten printen! Fijn dat het boek uiteindelijk nog in goede staat bij je bezorgd is.
    Je geeft me iets om over na te denken.
    Je hebt een mooi blog. Zowel aandoenlijk als aangrijpend zoals je over je vader schrijft.
    Groetjes Kakel

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk, een reactie! Anoniem reageren (d.w.z. zonder account) kan, maar ik vind het wel zo netjes als je toch een naam vermeldt. Groetjes, Inge