zondag 21 juni 2015

vaderdag

Alweer een vaderdag (de derde keer, jeetje .... 'time flies when you're having fun') in het (t)huis. Dat beseft pap helemaal niet, maar ik wel.
'Wat vind je ervan?'
'Mooi. En wat moet ik er mee doen?'
'Vouw ze maar weer op, dan leg ik ze in de kast'
Hij vouwt ze op en weer open, weer op en weer open, strijkt erover met zijn handen, probeert de knoopjes open te maken, verzucht: 'ik weet niet wat ik hier mee moet doen' en kijkt weer verder naar het programma op tv.


9 opmerkingen:

  1. Reacties
    1. Ruim twee jaar 'pas' maar al de derde keer vaderdag

      Verwijderen
  2. Gezellige overhemden. Vond hij de kleuren wel mooi?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik vond ze mooi + en hij vond mijn smaak altijd prima = denk van wel :-)

      Verwijderen
  3. Jeetje. Went dat nou, zo'n reactie? Doet toch wel een beetje pijn denk ik. DRIE jaar? Pfff. Tijd vliegt.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik ben er onderhand aan gewend, maar het is gewoon nooit leuk. En nee, nog geen drie jaar maar de derde keer vaderdag :-)

      Verwijderen
  4. lieve inge, ik vind dat je goed heb gereageerd.
    het frustrerende is dat je niet weet wat er in zijn koppie omgaat.
    doordat je vader het een paar keer doet /herhaald zal hij het toch wel leuk vinden denk ik.
    want anders zou die het toch niet doen ?

    dat is het rare van deze ziekte, op één of andere manier als communiceren niet of heel moeilijk gaat, pakt een klein gebaar of uitdrukking dat over de les is dan wel om dat te kunnen "lezen".

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Toch fijn dat jullie nog Vaderdag hebben kunnen vieren <3

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Weer een Vaderdag in het huis?
    Drie keer alweer?
    Dat had ik echt niet in de gaten, het lijkt ( voor mij op de achtergrond) pas net dat hij daar woont!.
    En die reactie? Ja zo gaat dat precies.
    Straks draagt hij ze misschien toch nog met trots ( en anders ben jij trots dat hij er netjes bij loopt).
    groetjes, Franca.

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk, een reactie! Anoniem reageren (d.w.z. zonder account) kan, maar ik vind het wel zo netjes als je toch een naam vermeldt. Groetjes, Inge