woensdag 30 december 2015

van oud naar nieuw

Nog net op de valreep van dit jaar een berichtje op deze blog. Niet veel te melden, alles gaat z'n gangetje. Weer een aantal 'oudgedienden' op de afdeling gestorven, weer een aantal nieuwe gezichten erbij.  Weer dwalenden en zoekenden die naar buiten willen ..... Zo gaat dat in een verzorgingshuis. Pap deert het niet, hij heeft het niet in de gaten, zijn wereldje is 'gewoon' klein. Ik ben een aantal weken niet in de gelegenheid hem te bezoeken. Moet het doen met berichten, berichtjes en mails. In een mail staat dat hij (zijn) kleding heeft kapotgescheurd, in de andere dat hij - zomaar uit het niets - een verzorgende heeft gebeten. Ai. 
Ik las laatst een indrukwekkende blog, de --> link <-- staat hier, echt de moeite waard! De blog staat nu ook in linker rijtje met blogs die min of meer met Alzheimer te maken hebben.

Ik wens een ieder die de moeite neemt om hier te komen lezen, om wat voor reden dan ook, het allerbeste voor het komende jaar! Ik hoop dat met ieder nieuw jaar ook de oplossing voor de vreselijke ziekte Alzheimer dichterbij komt .....

9 opmerkingen:

  1. Ook voor jou en je vader de allerbeste wensen voor het nieuwe jaar. En bovenal hoop ik dat er, ondanks alle pijn om het verlies, er momenten mogen zijn waarin weer even dat vonkje van liefde mag overspringen. Een warme groet van mij, Neeltje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ook van hieruit de beste wensen voor het nieuwe jaar! warme groeten uit België.
    liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een fijne jaarwisseling en ik hoop ook dat er een medicijn wordt gevonden. Voor 2016 liefs en gezondheid gewenst xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik wens jou en iedereen die je liefhebt een heel voorspoedig 2016.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dat hoop ik ook ...
    Voor jou een heel mooi, gezond en liefdevol 2016
    Liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dat hoop ik ook, dat er een oplossing/genezing gevonden wordt.

    Een fijn 2016!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dat hoop ik met je mee, het is een vreselijke ziekte!
    Ik vond het ook leuk jou afgelopen jaar te hebben ontmoet! Ik wens je alle goeds voor 2016 toe. Liefs!

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk, een reactie! Anoniem reageren (d.w.z. zonder account) kan, maar ik vind het wel zo netjes als je toch een naam vermeldt. Groetjes, Inge