vrijdag 8 april 2016

Ik ga naar mijn paps en ik neem mee ...

Omdat het (zeer) regelmatig voorkomt dat pap zich slecht laat verzorgen en aankleden draagt hij nog maar hoogst zelden overhemden. Kan ik me goed voorstellen: iemand die tegenstribbelt trek je geen overhemd met knoopjes aan, hoe net dat ook uitziet als het wel lukt. Een goed alternatief zijn nette poloshirts. Laatst had ik een aantal verwassen exemplaren mee naar huis genomen die niet eens goed genoeg meer waren voor de 'zak van Max' (bestaat dat nog??) Met andere woorden: de voorraad poloshirts moest hoognodig worden aangevuld. Aangezien sokken niet alleen in mijn eigen huishouden maar ook in het (t)huis vaak op onverklaarbare wijze verdwijnen (er liggen wel nog zat 'enkeltjes' ...) heb ik die ook gelijk voor hem meegenomen.




Mooi pap? 

10 opmerkingen:

  1. Dat van die sokken is heel herkenbaar. En was pap tevreden?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Die polo's zou mijn vader ook dragen (hij wil al járen geen overhemden meer aan...)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat fijn dat je zo meebeweegt! Daar waar het eenvoudiger kan ook zo doen. Top hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ja wat Neeltje zegt, Meebewegen, dat is het.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ja wat Neeltje zegt, Meebewegen, dat is het.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Lieve verhalen van een zorgzame dochter

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Zo ga je steeds een stap verder, zeer herkenbaar!
    Groet Christina

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk, een reactie! Anoniem reageren (d.w.z. zonder account) kan, maar ik vind het wel zo netjes als je toch een naam vermeldt. Groetjes, Inge