donderdag 5 januari 2017

de vader

Ik had voor vandaag een bericht gepland over mijn schouwburgbezoek van gisteravond. Ik zou naar de voorstelling 'de vader' gaan met Hans Croiset en Johanna ter Steege. Ik schrijft bewust 'zou' want het ging helaas niet door:

U hebt toegangskaarten voor de voorstelling : de Vader op woensdag 4 januari a.s.
Helaas gaat deze voorstelling wegens ziekte van Hans Croiset niet door.
Er is wel een vervangende datum bekend n.l.: dinsdag 4 april 2017 (20.00 uur)
De toegangskaarten blijven geldig.


Jammer, ik had me er echt op verheugd. Maar .... ieder nadeel heeft een voordeel. Voordeel is dat al degenen die dachten 'ach, had ik dat geweten, dan was ik ook gegaan' nu ook nog een kaartje kunnen bestellen voor de voorstelling! Ik ga nu op 4 april, wellicht is er bij u/jullie in de buurt ook nog een voorstelling?

Het gaat over:



Tachtig is hij nu. Een gepensioneerde fervente tapdanser die samen met zijn dochter Anne en haar man Antoine woont. Of was hij een bouwkundig ingenieur die onlangs met pensioen is gegaan en bezoek krijgt van diezelfde dochter en haar nieuwe vriend Pierre? Waarom heeft hij zijn pyjama nog aan? Is het al ochtend of moet het nog avond worden? En waar is zijn horloge? Dat heeft hij nodig als hij zich gaat aankleden. Maar waar hij dacht dat het zou liggen, vindt hij niks. Begint hij gek te worden? 





(bron)




2 opmerkingen:

  1. Mijn man is 80 en ik denk dat ik gewoon maar thuis goed om me heen kijk;-)
    Maar jammer voor je dat het nu even niet door kon gaan.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lijkt me een behoorlijk indrukwekkende voorstelling.

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk, een reactie! Anoniem reageren (d.w.z. zonder account) kan, maar ik vind het wel zo netjes als je toch een naam vermeldt. Groetjes, Inge